Marți în ProSport: Telekom studiază posibilitatea de a se implica în sportul românesc. Gigantul plătește 30 de milioane de euro pe an pentru a fi sponsorul lui Bayern

Numărul 42 al săptămânalului ProSport apare marți, 7 octombrie și se distribuie exclusiv cu ediția tipărită a cotidianului Ziarul Financiar.

În paginile săptămânalului, tipărit în condiții grafice deosebite, vă prezentăm un material de excepție, care studiază posibilitatea ca Telekom să se implice în sportul românesc. Gigantul dă deja 5,7 milioane de euro în prima ligă poloneză. Reprezentanții Telekom România au afirmat pentru ProSport că analizează sportul românesc pentru a identifica viabilitatea unei asocieri. Compania germană intrată de curând pe piața comunicațiilor în țara noastră a avut echipă de ciclism care a câștigat două Tururi ale Franței și plătește 30 de milioane de euro pe an pentru a fi sponsorul principal la Bayern Munchen.

Un alt subiect captivant este legat de secretul familiei Pleșan: înghețată la cornet și fotbal pe pâine. Oana Pleșan, soția fotbalistului de la CSU Craiova, are un an și jumătate de când a investit 180.000 de euro într-o gelaterie – local unde se vinde înghețata produsă chiar acolo -, iar acum se pregătește să inaugureze un bistro în cartierul Primăverii.

Nu în ultimul rând, vă recomandăm un material care analizează influența evenimentelor sportive asupra localurilor din Centrul Istoric. Bucureștiul nu este un oraș care să ofere prea multe baruri de sport, dar cele care există sunt cunoscute de pasionați, care preferă un astfel de local doar pentru a se bucura de anumite evenimente sportive. ProSport a făcut o incursiune prin Halftime, Fire Club și St.Patricks.

Publicat: 06 10. 2014, 18:35
Actualizat: 06 10. 2014, 21:35