Ceea ce s-a dorit a fi un proiect de mare anvergură și fără precedent, „Il Fenomeno“ a fost până la urmă transpus în practică la o cu totul altă dimensiune.
Diferența dintre reality show‑ul cu Adrian Mutu din faza de proiect, când totul era pe hârtie, și cel de la momentul actual, al difuzării, este una uriașă. Până și dimensiunea financiară a proiectului a fost cu mult diminuată, cele două milioane de euro despre care s-a tot spus că ar fi fost încasate de Mutu fiind, în realitate, în jur de 800.000 de euro. Producătorii s-au lovit la Florența de o problemă la care nu se așteptau deloc: slaba cooperare a lui Adrian Mutu. Fotbalistul și familia sa nu au nicidecum atitudinea protagoniștilor obișnuiți ai unor show-uri de tip reality. Accesul camerelor tv este complet restricționat în momentele mai intime, iar atunci când se află în fața obiectivelor, Mutu mai degrabă acordă interviuri sau face pe gazda, nicidecum așa cum s-ar fi așteptat producătorii, adică să ignore complet camerele, lăsând senzația că nu ar ști că este filmat.
Rezultatele slabe aduc pierderi financiare
Rezultatele acestei cooperări nu au întârziat să apară, cifrele de performanță ale emisiunii difuzate de Kanal D, de luni până joi, de la ora 22:30, fiind foarte slabe, ele generând, cu siguranță, pierderi consistente.
Astfel, după difuzarea primelor zece episoade, „Il Fenomeno“ a înregistrat, pe publicul urban, un rating mediu de 0,8%, ediția din 19 aprilie având chiar o audiență de 0,2%! Nici pe segmentul publicului comercial (18-49 ani) ratingul nu a stat mai bine până acum, având o medie de numai 0,9%. Ca o comparație, știrile Pro TV, difuzate în reluare la 2 noaptea, au o audiență de 1,2%!
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER