Pro TV,** lider de audiență cu victoria Stelei în meciul tur cu Motherwell

In direct la Pro TV, Steaua si-a aratat noua fata europeana – a facut instructie in Ghencea cu scotienii de la Motherwell, scor 3-0. Victoria  Stelei din meciul tur, care o apropie si mai tare de grupele Europa League, a fost urmarita de 1.445.000 de telespectatori din mediul urban. Pro TV a fost lider de audienta pe toata durata meciului, cu o audienta de 12,5 puncte de rating si 34,5% cota de piata, pe publicul din mediul urban, conform datelor furnizate de GFK Romania. In acelasi timp, postul numarul doi pe piata a fost Antena 1, 1,9 puncte de rating si 5,2% cota de piata, urmat de Acasa, 1,6 puncte de rating si 4,5% cota de piata.

 
Minutul de maxima audienta a fost atins la 22:30, cand 1.866.000 de telespectatori din mediul urban se bucurau de scorul din Ghencea, respectiv o audienta de 16,2 puncte de rating si 42,0% cota de piata.
 
Și publicul comercial urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, a preferat meciul Steaua – Motherwell, transmis joi seara de Pro TV, cu un rating de 11,7 puncte si 38,2% cota de piata.
 
Meciul calificarii, returul Motherwell – Steaua, va fi transmis tot de Pro TV, joi, 6 august, Live de la ora 21:45.
Publicat: 31 07. 2009, 19:18
Actualizat: 31 07. 2009, 19:19