BRD a dat o nouă lovitură pe piața de advertising din România, seducând ochiul potențialului client sau menținându-i treaz interesul cu același trident impresionant: Ilie Năstase – Nadia Comăneci – Gheorghe Hagi.
Realizat luna trecută, shootingul foto a dat naștere unor ipostaze ce ne teleportează în trecutul prin care am pășit sau de care doar am auzit.
Urmează să mă îmbarc într-o cursă Tarom cu o destinație depărtată, iar un coleg de zbor pune o frână bruscă. Vreau parcă să-l dojenesc pentru că burduful-liant ce face tranziția spre aeronavă e mai abrupt decât o potecă din Retezat sau o peluză din Giulești, dar îmi reprim rapid instinctul. Pentru că tipul de origine africană din ale cărui căști răsună God Save the Queen a celor de la Sex Pistols îmi arată cu o mină mirată un spot-tablou atârnat pe un perete al tunelului de cauciuc. „Sexy lady! E solista unei trupe punk? Ă‚știa doi cine sunt?”, pornește dialogul cu partenerul de zbor. Prins pe contre-pied de imaginația celor de la BRD, îl driblez o secundă, dar mă dezmeticesc, iar jumătate din drum îi relatez noului meu amic punkist date din CV-ul campionilor. Povestea ultimului shooting BRD o istorisește însă pentru ProSport inegalabilul Năstase. „Noi ne simțim excelent mereu la filmări. Nadia și Gică nu cred că au prins vremurile punk. Eu sunt mai în vârstă, le-am prins, dar nu mă îmbrăcam așa – nici punk, nici disco. Am mai fost protagonistul multor reclame, dar asta îmi place cel mai mult. E excelent ce face BRD, readucând acele vremuri în prezent. Lui Gică îi stă foarte bine cu pălăria, dar el e mai timid”, ne explică legendarul Nasty. Un rebel prin definiție, la fel ca și colegii săi de platou, trei artiști carismatici ce pot învia oricând curente din trecut, dar nicicând, din păcate, un sport românesc letargic
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER