PUNK’S NOT DEAD
BRD a dat o nouă lovitură pe piața de advertising din România,
seducând ochiul potențialului client sau menținându-i treaz
interesul cu același trident impresionant: Ilie Năstase – Nadia
Comăneci – Gheorghe Hagi.
ipostaze ce ne teleportează în trecutul prin care am pășit sau de
care doar am auzit.
Urmează să mă îmbarc într-o cursă Tarom cu o destinație
depărtată, iar un coleg de zbor pune o frână bruscă. Vreau parcă
să-l dojenesc pentru că burduful-liant ce face tranziția spre
aeronavă e mai abrupt decât o potecă din Retezat sau o peluză din
Giulești, dar îmi reprim rapid instinctul. Pentru că tipul de
origine africană din ale cărui căști răsună God Save the Queen a
celor de la Sex Pistols îmi arată cu o mină mirată un spot-tablou
atârnat pe un perete al tunelului de cauciuc. „Sexy lady! E solista
unei trupe punk? Ă‚știa doi cine sunt?”, pornește dialogul cu
partenerul de zbor. Prins pe contre-pied de imaginația celor de la
BRD, îl driblez o secundă, dar mă dezmeticesc, iar jumătate din
drum îi relatez noului meu amic punkist date din CV-ul campionilor.
Povestea ultimului shooting BRD o istorisește însă pentru ProSport
inegalabilul Năstase. „Noi ne simțim excelent mereu la filmări.
Nadia și Gică nu cred că au prins vremurile punk. Eu sunt mai în
vârstă, le-am prins, dar nu mă îmbrăcam așa – nici punk, nici
disco. Am mai fost protagonistul multor reclame, dar asta îmi place
cel mai mult. E excelent ce face BRD, readucând acele vremuri în
prezent. Lui Gică îi stă foarte bine cu pălăria, dar el e mai
timid”, ne explică legendarul Nasty. Un rebel prin definiție, la
fel ca și colegii săi de platou, trei artiști carismatici ce pot
învia oricând curente din trecut, dar nicicând, din păcate, un
sport românesc letargic