Un nume important pe piața media din România sărbătorește 30 de ani de pionierat în sport

Eurosport sărbătorește 30 de ani de la data lansării și a primei sale transmisiuni.

Cu această ocazie, Eurosport a creat o identitate de brand dedicată aniversării, cu scopul de a sărbători vedetele sportului și spiritul anului 1989 – anul inaugural al canalului. Astfel, Eurosport le aduce fanilor conținut inspirat din acea perioadă, precum filme, materiale promoționale sau spoturi speciale, care vor fi difuzate pe toate platformele liniare, digitale și sociale ale brandului.

Televiziunea Eurosport a fost lansată pe Sky Television în data de 5 februarie 1989, în urma unei colaborări cu European Broadcast Union, cu o plajă largă de conținut sportiv și comentarii în engleză, olandeză și germană. În prima lună de la lansare, canalul a difuzat în direct unele dintre cele mai importante evenimente sportive, precum Campionatul Mondial de Schi Alpin, World Matchplay Snooker, Campionatul Mondial de Bob și Campionatul European de Patinaj Artistic.

Astăzi, Eurosport este Gazda Jocurilor Olimpice pentru fanii din Europa, cărora le-a oferit o experiență completă de vizionare a jocurilor de la PyeongChang 2018. Eurosport este, de asemenea, gazda ciclismului, tenisului de Mare Șlem și a sporturilor de iarnă pentru 246 milioane de abonați din 75 de țări din Europa, Asia Pacific, Africa și Orientul Mijlociu.

„În ultimii 30 de ani, Eurosport și-a construit o poziție de invidiat și este astăzi una dintre cele mai recunoscute mărci sportive din întreaga lume. În România, Eurosport emite din 1994, iar versiunea localizată a fost lansată în 1997. Suntem bucuroși că, de-a lungul anilor, am reușit să le aducem românilor competiții premium precum fotbalul din Premier League, tenisul de Mare Șlem de la Australian Open, Roland Garros, Wimbledon și US Open, snookerul, ciclismul și multe altele. Tot acest istoric plin de realizări nu poate decât să ne sporească focusul pe dezvoltarea brandului Eurosport pe piața din România”
Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Discovery în regiunea Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală

„Eurosport este dedicat sportului de 30 de ani și continuă să inoveze și să producă schimbări în piață, dovedind că este un pionier al industriei sportive. Suntem incredibil de mândri de ceea ce a obținut această companie – o dovadă a viziunii, dedicării și angajamentului unei echipe remarcabile, pe parcursul unor ani în care Eurosport a crescut continuu până în prezent, când ajungem la mai mulți fani și pe mai multe ecrane ca oricând”
JB Perrette, președinte și CEO Discovery International
 

  • În 2019, Eurosport este destinația pentru sport nr. 1 din Europa, cu două canale care ajung la 246 de milioane de abonați din 75 de țări și Eurosport.com, lansat în 1999 – în prezent, cel mai important site de știri sportive din Europa, cu o medie de 42 milioane de utilizatori unici pe lună.
Publicat: 06 02. 2019, 16:40
Actualizat: 06 02. 2019, 16:42