Efectul de marketing al companiei elvețiene Hublot, care l-a „accesorizat” pe Maradona cu două ceasuri personalizate își face simțite efectele. Seria limitată de 250 de ceasuri, dintre care primele două sunt purtate de selecționerul Argentinei, a fost deja epuizată, în ciuda prețului piperat, de 32.000 de euro bucata. Singurul român care a reușit să intre în posesia unui dintre cele 250 de ceasuri este fotbalistul Vlăduț Munteanu.
„Este un cadou de la soția mea, Andreea”, a precizat Vlăduț pentru ProSport. Maradona primește câte 100.000 de dolari pentru fiecare meci de la Cupa Mondială la care poartă cele două ceasuri produse de Hublot, unul dintre brandurile de lux ale companiei Louis Vuitton Moet Hennesy.
Ceasul purtat de Munteanu este a 151-a unitate din seria limitată produsă de Hublot.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER