Mutare spectaculoasă pe piața media: Telekom România a vândut cele patru canale de sport către operatorul de cablu Orange România.
În urma tranzacției, compania franceză va deţine următoarele posturi: Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3, Telekom Sport 4, Telekom Info.
Tranzacția a avut loc după ce în toamnă Orange preluase pachetul majoritar din acţiunile companiei Telekom România (serviciile legate de telefonie fixă, internet şi TV).
Actualele staţii de sport Telekom au pornit, cu alte nume, acum peste zece ani. Compania – pe atunci – Romtelecom şi-a făcut canale de sport în 2010, atunci când CNA-ul a acordat licenţa pentru două posturi Dolce Sport. Ulterior, Romtelecom a ajuns să aibă patru canale de sport: Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4.
În 2016, reprezentanţii Telekom au cerut licenţe la CNA pentru alte două posturi TV: Dolce Sport 5 şi 6. Cele două canale TV nu au mai funcţionat din 2019m informează Pagina de Media.
În 2017, canalele au suferit cel mai mare rebranding de la înfiinţare. Compania Telekom a preluat posturile Dolce şi ele au fost redenumite în Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3 şi Telekom Sport 4. De asemenea, Dolce Info a devenit Telekom Info.
Cei mai cunoscuți jurnaliști sau comentatori Telekomsport sunt Dan Udrea, Emil Grădinescu, Vlad Enăchescu, Siviu Tudor Samuilă, Cosmin Băleanu, Bogdan Cosmescu. Pe post pot fi văzuți și oameni de sport reprofilați ca analiști: Cornel Dinu, Basarab Panduru și Iulian Miu.
Pandemia de coronavirus a adus pierderi mari și pentru televiziunile de sport, așa cum era de așteptat. Lunile martie, aprilie și mai 2020 au fost cele mai grele, în condițiile în care marile campionate de fotbal au fost oprite, nu s-a mai disputat apoi nici Campionatul European de Fotbal, dar au fost amânate și Jocurile Olimpice. Telekom Sport a pierdut 20 la sută din audiență.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER