Marți în săptămânalul ProSport: Lupta de 11 ani pentru un brand de 30 de milioane de euro. Povestea galelor Superkombat

Numărul 12 al săptămânalului ProSport apare marți, 11 martie, și se distribuie exclusiv cu ediția tipărită a cotidianului Ziarul financiar.

În paginile săptămânalului, tipărit în condiții grafice deosebite, veți avea ocazia să citiți despre etapele Superkombat. Promotorul Eduard Irimia spunea povestea circuitului inițiat în 2003. Ploieșteanul în vârstă de 39 de ani consideră că brandul său poate ajunge la 300 de milioane de euro.

Federația Română de Fotbal a plătit 1.5 milioane de euro pentru amicalul cu Argentina și a amortizat jumătate din sumă. Pe 12 iunie se dă startul Campionatului Mondial de Fotbal, iar Brazilia are probleme de infrastructură. Câteva stadioane nu sunt terminate, în timp ce pentru construirea autostrăzilor, porturilor și aeroporturilor se duce o cursă contracronometru.

Un alt subiect interesant este povestea echipei Potaisa Turda, grupare care a ajuns, în mai puțin de 5 ani, de la amatorism la lupta pentru titlu, cu un buget cu care o echipă de fotbal putea să spere cel mult la Liga a II-a. Cum se poate face performanță cu bani puțini, dar bine calculați.

O altă temă interesantă abordată în săptămânalul ProSport este tenisul de masă, sport care nu necesită foarte mulți bani pentru a fi practicat.

Pe 16 martie începe un nou sezon de Formula 1. Pentru sezonul 2014, FIA a decis să schimbe regulile atât în ceea ce privește sașiul monoposturilor, cât și propulsoarele.

Publicat: 10 03. 2014, 22:38
Actualizat: 11 03. 2014, 12:04